23.11.2013. roku na przystani Powiatowego Centrum Młodzieży odbyło się uroczyste zakończenie o podsumowanie programu "Zostań Optymistą!", prowadzonego przez UKS Wodniacy Garczyn przy współpracy z Miastem Kościerzyna. 

Realizacja była możliwa dzięki przychylności Powiatowego Centrum Młodzieży w Garczynie, które udostępniło bezpłatnie obiekty i zaoferowało bardzo niskie ceny czarteru sprzętu pływającego. Patronem programu była Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kościerzynie i jej dyrektor, pan Wiesław Trzebiatowski, któremu dziękujemy za przychylność i pomoc w rekrutacji.

DSC_2474

Młodzi żeglarze otrzymali pamiątkowe koszulki, książki, certyfikaty i listy od Burmistrza, które osobiście wręczył Burmistrz Miasta Kościerzyna Pan Zdzisław Czucha oraz Prezes UKS Wodniacy Garczyn Pan Ryszard Winnicki. 

Zajęcia w ramach programu Zostań Optymistą były prowadzone od 01.03.2013. do 31.10.2013. na stanicy wodnej PCM Garczyn. Łącznie w tym czasie odbyło się 76 godzin zajęć, prowadzonych przez Instruktorów Żeglarstwa UKS Wodinacy Garczyn. W zajęciach brało udział 21 uczestników w wieku od 8 do 10 lat, wyłonionych drogą rekrutacji ze szkół podstawowych na terenie miasta Kościerzyna. Dodatkowo wszyscy młodzi żeglarze wzięli udział w dwudniowych Regatach o Puchar Wójta Gminy Kościerzyna oraz Garczyńskich Regatach o Puchar Admirała. 

Podczas realizacji programu priorytetem było osiągnięcie następujących celów:

– aktywizacja ruchowa dzieci

– kształtowanie poprzez żeglarstwo pozytywnych cech psychicznych: odwagi, samodzielności, odpowiedzialności i rywalizacji fair play

– zachęcanie do uprawiania sportu (udział w regatach)

– promocja żeglarstwa wśród mieszkańców Kościerzyny

– wyposażenie zawodników w kamizelki asekuracyjne i stroje klubowe

Dziękujemy wszystkim za obecność, a szczególnie chcielibyśmy wyróżnić zawodników oraz ich rodziców, którzy dzielnie wspierali swoje pociechy. 

Zdjęcia z uroczystości już w Galerii

Zostań Optymistą! – podsumowanie i zakończenie programu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *